On the road again.

Ja imorgon drar vi ut på resande fot igen. Man hinner nästan bara komma hem, packa upp, tvätta och så ska det packas igen inför nästa resmål. Men jag gillar det! :) Näst på tur är årets mat- och hälsomässa i Stockholm. Förra året var jag ju där med Madde och Linnéa och iår åker jag med Daniel och hans föräldrar. Vi åker ner imorgon kväll, bor på hotell, går på mässan och åker hemåt igen på söndag.
Tänk ett helt år har gått. Då skrev jag om att de snart skulle vara legitimerade dietister och nu jobbar de båda som det. Vi hade en mycket trevlig helg och jag längtar till december när de båda ska besöka mig här i Ljusne.
Annars har det inte hänt så mycket här på hemmafronten. Försöker plugga men det går verkligen inge bra. Jag har ingen motivation till det just nu. Jag vet itne varför. Har deadline på söndag men skulle behöva vara klar imorgon eftersom vi åker då och jag inte vet när vi är hemma igen på söndag. Ska sitta en stund ännu ikväll och så har jag ju nästan hela morgondagen också.

Hittade några bilder från finlandsresan på Daniels telefon också. =)


Jag stoltserandes i mina nya stövlar vid Ljusne jvstn i väntan på tåget mot Söderhamn och slutligen Sthlm-Arlanda.


Vi hade en lång väntan på Arlanda mellan att flyget anlände och att tåget skulle gå. Tiden fördrev vi bland annat vid Wayne´s med varsin latté och en god bok. Jag läste även Expressen. Så noggrannt har jag nog aldrig läst en kvällstidning. Förutom att läsa lekte Daniel även med sin nya klocka som vi inhandlade i Helsingfors. Han var glad som ett barn på julafton. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0