Giraffen

Jag vet inte om jag skrivit det förut men jag sitter med i styrelsen för vår bostadsrättsförening, Brf. Giraffen. När jag fick frågan var jag snabb på att svara ja för jag såg det som en spännande utmaning och en bra merit att ha med sig i bagaget. Men när jag senare samma kväll började tänka på saken blev jag mer och mer nervös för vad jag hade gett mig in i.
 
Nu har det gått några månader och jag har hunnit sitta med på några styrelsemöten, ordnat en surströmmingsfest och uppdaterat medlemsbroschyren "Giraffenbladet". Det sistnämnda är något jag hållit på med sista veckan. Varje gång vi kommer in på ekonomidelen på våra möten är det som ett helt annat språk och jag fattar ingenting. Men jag sitter tyst och lyssnar och försöker lära mig. Förhoppningsvis kan jag vara mer delaktig så småningom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0