Weekend i Stockholm 130823-130825

Helgen efter Finlands-resan så blev det en helg i Stockholm med min fina vän Bodil. Det börjar bli en trevlig återkommande händelse att vi träffas i Stockholm i augusti, äter god mat, dricker vin, umgås och går på Kent-konsert. ;) Jag tänker inte skriva så mycket om denna helg utan bilderna får tala för sig själv. Jag åkte ner direkt efter jobbet på fredagen och mötte upp Bodil på centralstationen. Vädret var på topp och Stockholm visade sig från sin finaste sida. Vi kunde t.o.m sitta på uteservering och äta middag på fredag kväll. På lördagen var vi på invigningen av Tele2-arena där Robyn, Lars Winnerbäck och Kent hade konsert. Robyn och Lars Winnerbäck var lite av en besvikelse men Kent var lika bra som föurt. Nästa gång tror jag det blir stå-plats igen. :) För jag tror faktiskt att det ska bli en nästa gång då de skulle börja spela in nytt material i december.
 
Arenan var stor men det var lite strul med ljudet. Jag tror dock att de jobbade på det för jag tyckte det blev bättre och bättre under kvällens gång. Jag tror också att det berodde mycket på var man befann sig i arenan för de som stod framme vid scenen hade inga klagomål på ljudet. Vi diskuterade också efteråt att det var en miss att ha 3 stora namn men korta spelningar. Jag vill gärna se Robyn igen men då med Robyn-fans. Tyckte synd om henne när hon öste på och så var publiken så ointresserad. Majoriteten var där för Kent och när de kom upp på scenen så kokade det i arenan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0