Ytterligare en premiär.

Helgen innebar ytterligare en premiär för säsongen. Jag bakade nämligen min favoritpaj: Citronpaj med jordgubbar&kiwi. Jag älskar kombinationen. Detta är en paj som vi nästan alltid ätit till midsommar och det är klart att den är som bäst när det finns mumsiga inhemska jordgubbar. Men nog var den god igår också. Pajen är som godast dagen efter så funderar ni på att bjuda på denna goda paj i sommar vill jag tipsa om att baka pajen dagen innan och sen dekorera med frukten samma dag. Receptet hittar ni under kategorin "bakning".
 
Igår var jag ute och gick med memphis i skidspåren. 2h blev det i finvädret. Förutom det har vi städat lite (dammsugning + golvtorkning), bakat och busat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0