Fixarhjälp

Inte fick jag något blogginlägg publicerat i helgen heller. I lördags började jag morgonen med en mils lång promenad med memphis, elin och buck. Det var riktigt skönt. Och ett fint promenadstråk visade elin mig också. Vi avslutade med hundbad i färssjön. Resten av dagen hade jag migrän eller spänningshuvudvärk eller nåt så då fick jag inte mycket uträttat. Under söndagen hade vi besök av svärföräldrarna. Vi fick bjuda på både lunch och middag och så fick vi hjälp med att dra om lite kablar, fixa låset till toaletten och några tavlor upphängda. Så nu har vi minnen från Daniels farmor Siri hemma hos oss och våra gäster kan låsa om sig när de går på toa. :)
 
Till veckan blir det kortvecka för mig på jobbet. På onsdag ska Daniel med memphis till veterinären och sedan kommer han till bollnäs och plockar upp mig från jobbet. Vi lämnar memphis på pensionat och styr kosan mot Sundsvall och sen Piteå. Där blir det begravning på torsdag. Så får se när jag får några fler inlägg publicerade. Kanske lyckas jag imorgon kväll....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0