Helg!

Äntligen helg! Är helt slut även om jag haft 2 korta arbetsdagar nu torsdag och fredag. Igår skulle jag se på film men jag tror jag somnade i soffan efter 15 minuter och så vaknade jag när Daniel skulle lägga sig vid halv 12. I helgen har vi ingenting speciellt planerat. Det är ganska skönt eftersom jag knappt kommer ihåg sist när vi inte var bortresta eller hade besök en helg. Idag håller vi på och städar, diskar och plockar. Daniel har hittat på ett eget projekt där han ska föröka snickra ihop en ställning för att torka svamp. Vi har också tvättid idag. Ska försöka hinna busa och leka i massor med Memphis också.  :)
 
Vad har hänt sen sist då? Ja förra helgen var vi i Sundsvall. Vi mötte upp Sabina och så gick hon och jag genom Ikea. Det blev lite ljus och gardiner m.m. Köpte också en härlig tröja i grönt. I veckan har jag varit ute och ätit middag med dietistkollegorna i Hudik och introducerat Emma som tar över efter mig på jobbet där. Vi var på valpkurs i tisdags och så har jag börjat mitt nya jobb i Bollnäs. Känns riktigt bra. Vi har också hunnit vara till skogs en sväng och jag hittade lite trattkantareller. Snart så kan man börja plocka dem i massor. =)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Heja! Massor med saker på gång! Tur att hösten är så vacker att man storknar ibland ; ) Kram

2012-09-09 @ 14:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0