Dålig uppdatering.

Hej. Har återigen försummat bloggen. har dock varit ganska flitig med att uppdatera med bilder på facebook på sistone. Påbörjade ett inlägg för länge sen då jag precis hade haft mamma på besök. Då var vi en dag i svampskogen. 10 liter fick vi ihop, inte illa pinkat. Vi hann också med lite shopping i Gävle.
Memphis i svampskogen efter att ha hittat en gömma med ravioli i tomatsås....
Memphis sover under sängen (Obs bilden är fel väg...)
 
Daniel har också hunnit vara en vecka i Estland på jobbresa. Då var Memphis och jag ensamma hemma tillsammans. Det gick jättebra och jag tror det var väldigt nyttigt för oss eftersom det annars bara är Daniel som gäller. 2 dagar var han med mig till jobbet och 2 dagar var han på hunddagis hos grannen.
 
Annars har det mest varit jobb som gäller. Fr.o.m 1 oktober har jag gått upp på 100% t.o.m sista januari. Känns bra att jobba heltid även om jag tyckte att det var skönt att ha fredagar ledigt. ;) Förutom jobb så har Memphis avslutat valpkursen. Förra helgen var sista gången och då var vi ute i skogen och spårade.
 
I helgen hoppas jag att vi ska få en del städat eftersom det har blviti väldigt åsidosatt på sistone.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0