Produktivitet.

Hade planerat en produktiv helg eftersom jag varit borta hela veckan och kommer att vara borta till veckan också. Har fortfarande adventsstaken i fönstret och flyttlådorna framme, som Daniels föräldrar kom med förra helgen. Hade tänkt plugga, träna, städa och laga massa god mat samt ta långpromenader. Har dock inte gjort mycket av det planerade. Igår morse var jag iväg till gymmet. När jag kom hem åt vi lunch och sen var det så skönt att sjunka ner i soffan, dricka kaffe och titta på sex and the city. Jag pratade med Pappa på Skype och sen bjöd vi grannen på middag. Jag kollade på plugget men kom fram till att jag inte kan göra så mycket åt det. Skulle behöva hitta en grupp med barn eller ungdomar vars rörelser jag kan sitta och observera. Sen ska jag skriva en rapport på min observation och diskutera. När ska jag hinna det?
Idag måste jag plocka bort julsakerna. Skäms över att de är framme ännu. Sen har vi tvättid ikväll. Ska även prata med mamma på Skype (hon kommer hem från Thailand idag) och så måste jag packa en väska som jag ska ha med mig i veckan. Imorgon ska jag ta bussen strax innan 6 på morgonen till Ljusdal. Måste verkligen fundera på vad jag ska packa eftersom jag ska bära på sakerna från resecentrum till sjukhuset och sen från sjukhuset till vandrarhemmet.

Kommentarer
Postat av: Monica

Barn har jag flera på jobbet. Du får komma och hälsa på :)

2012-01-22 @ 11:49:43
Postat av: Linda

Ja det gör jag gärna. Problemet är att uppgiften ska vara inlämnad första februari och jag har jobb till och med den sista januari (eventuellt längre). Hinner skriva kvällar och helger men då är inga barn i skolan. :(

2012-01-22 @ 12:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0