Finbesök

Fick en riktig överraskning idag när jag kom hem från mataffären. Daniel hade skickat iväg mig för att handla vid lunch. Han är dålig på att hålla minen när han ordnar överraskningar, så jag märker genast när något är pågång. :) Iallafall, han skulle iväg och göra en grej på jobbet och jag skulle åka och handla under tiden. När jag kom hem satt hans föräldrar och bror och gömde sig i köket. :) Han hade t.o.m fixat en tårta. Jag hann bara landa så ringde det på dörren och så kom grannarna förbi också. Så vi var nio personer som åt tårta och firade min examen och mitt jobb. Fick en ring i silver, en blomma och en korg med godsaker (äppelmust, ostar och glutenfritt knäcke, allt från orten).
Daniel lagade sen till viltskavsgryta med ris som vi åt till middag innan hans familj åkte norrut. Nu sitter jag, alldeles för trött för att börja plugga, och tittar på sex and the city. Ska nog smaka lite av godsakerna som kvällsfika.
Imorgon blir det en sväng till Valbo, via Ikea. Och så måste jag plugga. Har deadline imorgon klockan 23.59.


Daniels tårta som Lin hjälpte till att dekorera med godis. :)


Även Sundsvallsgästerna hade med sig en tårta med massa choklad. :)


Delikatesskorgen.


Silverringen på ringfingret (+ tillfälliga/gamla förlovningsringen på långfingret).


Köpte även årets första tulpanbukett till mig själv. 49 kronor på ICA. :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fy fan vilken suverän fästman du har ;)

2012-01-14 @ 20:41:31
Postat av: Mamma

Visst är han duktig,,,min favoritsvärson.

2012-01-15 @ 03:44:37
Postat av: Anka

He va ingen dåli överraskning!

2012-01-15 @ 21:08:38
URL: http://anka.bloggsida.se
Postat av: Linda

Ne e va int he. Blev no riktigt överraska även om ja visst att nånting va på gång. :)

2012-01-16 @ 06:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0