Förkylningstider

Vet knappt hur jag hinner med mig själv längre. Jobbet tar all tid och förutom jobbet så tänker jag på studierna. Vet inte om jag gör så mycket åt studierna men tänker på dem iallafall och loggar in på alla möjliga plattformer för att kolla om det hänt något nytt. Synd att det inte är enskilda uppgifter på dessa kurser. Det är andra som blir lidande av att jag inte har tid att lägga 100% fokus på studierna. På detta så har jag drabbats av förkylning. Näsan växlar mellan täppt och rinnande, halsen ömmar och huvudet är så tjockt så kan knappt tänka klart och tycker att jag ser suddigt ibland.

I fredags fick vi finbesök av kusin Anna med sambo och två hundar. Det var riktigt trevligt och vi åt god mat och tog promenad och njöt av finväder. Vi hann även med att spela lite nintendo wii. Igår var Daniel snäll och åkte och handlade och kom hem med lite godis till mig som tröst i förkylningstiderna. Låg i soffan och tyckte synd om mig själv framför melodifestivalen som var en riktig besvikelse.

Imorgon är det dags att ta pick och pack och åka till Ljusdal igen. Avfärd kl. 05.45.
Idag blir det att försöka kurera så att jag kan jobba till veckan och så hade jag tänkt avverka lite plugg samt söka lite jobb. Får se hur mycket jag orkar med....


Uppdatering: Nu har jag feber också. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0