Lite fler bilder och lite jobb.

Har haft en lång dag på jobbet idag. Åkte med tåget som gick 6 imorse, började jobba 7, stämplade ut 17.20 och var hemma närmare halv 7. Som tur är har jag en duktig sambo som hade lagat mat (även om han hunnit äta redan). Och nu är det bara 3 veckor kvar. Gud vad tiden har gått fort. Kommer inte ens ihåg om jag skrivit ut det på bloggen men jag kommer att sluta jobba i Hudiksvall och börja jobba i Bollnäs om 3 veckor. Har fått en tillsvidareanställning!!! =) Känns mäktigt!
 
Hittade lite fler bilder på datorn från finlandsresan blandannat som jag tänkte lägga ut. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men har du jobbat i hudik? Vi skulle ju kunnat ses så hundarna får busa lite :) ?

Svar: Nämen, jag visste inte att det var någon annan i närheten som tagit en av valparna. Vart bor ni då? Vi bor i Ljusne men jag jobbar i Hudik. Jobbar dock bara i 2½ vecka till sen börjar jag i Bollnäs.
Lindas Gott&Blandat

2012-08-17 @ 09:02:51
URL: http://emmaliiten.bloggplatsen.se
Postat av: emma

Jo vi bor i jättendal, en liten bit efter hudiksvall :) men ljusne är de Söderhamn?? Isåfall borde vi ses med hundarna :) !?

Svar: Ljusne är lite söder om söderhamn. :) Ja vi bör absolut ses. Hur ser det ut för jobb med dig? Vi jobbar båda heltid men kvällar och helger har vi ledigt (denna helg som kommer har vi besök dock).
Lindas Gott&Blandat

2012-08-18 @ 07:40:09
URL: http://emmaliiten.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Vi jobbar också heltid! Så kanske vi skulle planera en helg framöver :) !? Super roligt speciellt för brosorna ;)

Svar: Det låter jättetrevligt. Vi kan höras närmare om nån helg i september.
Lindas Gott&Blandat

2012-08-21 @ 17:47:52
URL: http://emmaliiten.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0