4 dagar kvar....

Det börjar bli nedräkning nu inför nya jobbet. Har endast 4 dagar kvar i Hudik. Känns lite konstigt. Tiden har gått så himla fort och jag har trivts otroligt bra. Känns lite tråkigt nu när det börjar flyta på lite mera samtidigt som jag ser framemot min nya arbetsplats också. Där vet jag att jag kommer att få chansen att komma in i jobbet på riktigt, inte bara för en kortare tid. På måndag ska vi ha lite avslutningsmiddag, vi dietistkollegor. Det blir också en välkomstmiddag för Emma som tar över efter mig. :)
 
Är helt slut just nu. Har dammsugit, plockat och vattnat blommorna. Har också börjat packa litegrann och nu tänkte jag sätta mig ner och skriva nästa veckas matsedel. Imorgon blir det Sundsvall direkt efter jobbet. Hoppas på en sväng via Ikea också. Funderar på att köpa gardiner i samma textil som prydnadskuddarna jag har i soffan.
 

Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Sabsa

Såg snyggt ut=)

2012-08-30 @ 21:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0