Pluggbloggen.

Jag brukar säga det nu som då, och nu måste jag säga det igen:
"Jag har det väldigt bra ibland". :)

I tisdags jobbade jag och det blev en ganska sen dag. Var hemma vid 19-tiden och då möttes jag av att Daniel hade plockat och diskat och dessutom stod middagen på bordet. Det är så skönt att slippa ställa sig och laga mat kl 19 när man är trött efter en 12½-timmars dag hemifrån. Han borde ha påsklov oftare tycker jag. Han har mycket mer energi och är på mycket bättre humör nu än innan lovet. Kanske är alla jobbrelaterade problem bortblåsta för stunden!?


Nachogratäng med guacamole, salsa och grönsallad.

Annars har vi inte gjort så mycket av påsklovsveckan. Igår kom jag på att jag hade en deadline till min nya kurs folkhälsopsykologi, som jag hade missat. Tyvärr har jag inte fått böckerna som jag har beställt ännu så fick göra det bästa av situationen med hjälp av några artiklar. Satt och panikpluggade hela dagen och hann lämna in i tid.

Idag ska jag ska jag skriva ihop en uppgift som har deadline på måndag, men eftersom vi ska till Piteå på bröllop i helgen så kommer det inte att bli så mycket gjort då och imorgon jobbar jag på förmiddagen. Bara att bita ihop. Längtar efter sommaren då förhoppningsvis alla kurser är avslutade. Vill bara jobba nu och kunna vara ledig och njuta på kvällarna och helgerna!!

Eventuellt kommer vårt liv att ändras till sommaren. Får se vad som händer. Spännande tider nu. :)

Kommentarer
Postat av: sabsa

Kommer ni här via på en fika?

2012-04-12 @ 10:26:47
Postat av: Linda

Sku de bara va vi så sku vi kuna gör de men vi samåker me D´s föräldrar och bror så vet int om dom vill kom upp så fort som möjligt. Eller om dom kanske planerar en sväng via Vännäs. Ha int hört nånting faktist om hur planerna ser ut.

2012-04-12 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0