Chokladpraliner och kycklingwok

Har ju glömt att berätta om och berömma mina fina vänner, det äkta paret, Mats och Jennifer Ahlbäck. När jag kom ner till Ljusne från Umeå hade jag ett paket som väntade på mig. Paketet innehöll en drös med supersmarriga chokladpraliner och en nallebjörn. Jag hade fått ett chokladogram som försenad födelsedagspresent. Både nallebjörnen och pralinerna uppskattades väldigt mycke och det mesta av chokladen försvann på en gång. Hade dock lagt undan lådan med några enstaka praliner kvar. Hittade den idag efter middagen och har precis ätit upp dom sista till en kopp rykande hett kaffe. Smarrig efterrätt efter en smarrig kycklingwok som Daniel bjöd på idag. Jag har det bra jag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0