En öl...

Igår jobbade jag min tredje dag på sommarjobbet. Gick bra. Det var dock ganska lugnt. På kvällen skulle jag följa med ut på en öl efter jobbet. En öl blev två, två blev tre och så lite mera. Slutade med att vi stannade ute tills det stängde klockan 2. Tur man är ledig idag. Även om jag mår bra så är man inte allert för att jobba! :)

Påväg hem igår blev jag uppraggad också. träffade på en kille påvägen som skulle till Scandic så vi tog sällskap eftersom jag skulle åt det hållet. När vi var framme frågade han om jag skulle med upp. Haha. Jag avböjde vänligt och gick vidare!

Idag skiner solen men jag ser inte av någon värmebölja som alla andra skriver om på facebook. Kommer väl till helgen när jag jobbar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0