Ledigt.

Det har blivit många tidiga mornar nu på senaste. I lördags klev vi upp ganska tidigt eftersom Emma&Thomas skulle hinna till RG som gick kl 13 från umeå. Vi åkte till Ljusne för att hämta post, kolla upp boende för familjen på O-ringen veckan och packa ihop lite täcken å sånt. Vi lämnade där över natten och på kvällen blev vi bjudna på fika hos grannarna. Therese hade gjort en jättegod blåbärspaj med vitchokladbitar i. Sen så lekte jag och Lin med barbie och när hon skulle lägga sig var det jag som fick äran att läsa godnatt-saga. På söndagmorgon blev det tidig väckning eftersom jag skulle jobba. Påväg norrut så stötte vi på ett hinder nästan direkt. Det hade stormat under natten så en trädgren hade brustit och lagt sig rakt över vägen. Vi hade inte tid att köra nån annan väg så vi klev ur bilen och försökte dra bort trädet. Som tur var, var det två motorcyklister där också så en av dem kom och hjälpte till.
Det var mycke folk igår på jobbet och jag fick hoppa in i köket. Positivt var att dagen gick jättefort. Mittiallt var klockan kväll, kändes som eftermiddag. Man kanske var lite borta i skallen eftersom man inte hann äta någonting förrän köket stängde klockan 7 på kvällen.
Idag har vi också haft tidig väckning. Tvättid klockan 7.
Idag åker Daniel, Tommy och Micke till fjällstugan också i dagarna 3. Det ska tapetseras och föras upp lite grejjer. Själv är jag ledig i dagarna 3 och ska njuta av det. Dessutom börjar gatufestveckan idag så blir några svängar ner på stan. Ska testa öltälten medans det är lite mindre folk!

Igårkväll satt vi å tittade ¨på Metallicas konsert i Göteborg på tv! Såg mäktigt ut! Här är det nån som filmat en snutt.



Nej nu måste jag till tvätten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0