Första tiden i Umeå

Nu har jag börjat stadga mig lite grann här. Har snabbt kommit in i rullningen igen och var på universitetet klockan 9 imorse.
Igår gjorde vi inte speciellt mycket. Vi åt middag på universitetet för varken jag eller Sabina hade handlat nån mat och innan det skulle vara gjort och tillrett skulle vi säkert ha varit halvdöda. Så istället tog jag mitt pick och pack från bussen och mötte upp henne i Lindellhallen. Vi tog sen bussen hem, skrev en handelslista och så knallade vi iväg till ica maxi.
Kvällen slutade lugn framför tvn.
Idag har jag varit på skolan en stund och sen lunchat med Linnéa på stan. Vi möttes upp vid café Göteborg. Blev premiär för mig och jag undrar varför jag aldrig varit där förut. SÅ mysigt och så gott!
Sen tog vi en promenad genom stan, gick in via nån affär och så gick vi till tandläkaren. Det gick bra men jag fick en ny tid när det inte kommer att gå lika bra. Har ett hål + tandsten. =/ Usch!!

Jaja, bara att bita i det sura äpplet och försöka sköta tänderna ännu bättre.

Imorgon ska vi först ha möte med programansvarig och sen ha redovisning hela dagen! På kvällen måste jag dessutom försöka hinna skriva lite på mitt arbete. Det ska vara inne på fredag. Blir långa dagar nu. Ska försöka skriva lite nu också!

Dagens middag blev lax med quinoa-sallad. Recept finns HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0