Cardiomoves resultat

Godmorgon allihopa! Igår var vi alltså på gymmet och gick på ett pass som heter Cardiomoves. Som jag skrev i tidigare inlägg så är det en blandning av flera olika dansstilar. Hur var det då? Jag tyckte att det var riktigt roligt. När man för in lite dans i träningen så blir det lite roligare. Jag hade dock lite svårt att hänga med i vissa låtar eftersom man inte varit på passet förut, men går man några gånger så kan man köra på max utan att behöva stirra på instruktören hela tiden. Jag var dock inte helt slutkörd när jag gick ut därifrån och det sa Maggi också. Jag vet inte om det berodde på att man var stilla mycket för att kolla alla rörelser eller om man inte kan köra 100 % pga av den dåliga luftkonditioneringen... För svettig var jag och högröd i ansiktet när vi klev ut därifrån. T.o.m lite illamående och det beror inte på ansträngningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0