En nyhet

Nu är resan bokad inför imorgon. 6½ timme resa väntar. Jaja, har iallafall tid att sitta och plugga då. Finns inte så mycket annat att göra på tåget och bussen. Om jag inte blir illamående av åksjuka vill säga. Då kommer jag bara att sitta och försöka koncentrera mig på vägen.
Något nytt från SJ´s sida är att jag fick "hem" biljetten på sms. Nu kan jag alltså visa upp telefonen och sms:et istället för att behöva hämta ut biljetten via någon ATG-kiosk och betala 20 kronor i avgift. Lovely!! Och så sparar man lite på miljön i.o.m att det inte behövs något papper.

Annat som jag har gjort idag är att jag har pratat med farmor och farfar i en halvtimme. Det var länge sen sist och de blev så glada när jag ringde. :) Jag har även hunnit plugga ett tag. Jag har börjat gå igenom övningsduggan som vi har fått. Det är fjolårets frågor. Tänke försöka använda den som ett litet förhör för att se hur mycket jag kan men usch vad mycket detaljfrågor det var.... Nu blev jag jättenervös att duggan på onsdag kommer att vara lika och bara detaljfrågor. Jag trodde att vi mest skulle kunna enkelt förklara olika reaktionssteg. Hmm... Jaja! Jag har en dag på mig att gå igenom allt igen och försöka lära mig alla detaljer istället. Önska mig lycka till!!!!

Fick ett mail idag från extrafilm.se där de sa att bilderna som jag har beställt har skickats från labben och borde postas när som helst!!! Synd att jag inte är hemma i veckan när de kommer. Får be Daniel att vänta med att öppna så att vi kan kolla på dem tillsammans. :)

Ikväll kommer Biggest Loser Sverige, ett program som jag har börjat följa. Jag brukar kolla på det amerikanska ibland när jag slötittar på tv och det råkar komma. Tycker att det är intressant! Dels blir jag berörd av hur det kan ha gått så långt för dessa människor. Alla har sina historier och sin bakgrund. Men jag blir också inspirerad över hur duktiga och hur starka de är som gör dessa förändringar. För vi som har läst om det vet alla hur svårt det är eller verkar vara. Jag blir också imponerad över hur mycket de orkar med i träningsväg, med tanke på vilken kroppshydda de bär runt på. Klockan 20.00 på tv4 kommer det och då sitter jag bänkad!

Men fram till dess blir det mera plugg!!


Hittade en gammal bild från när Marinas söta Adnan bara var 7 dagar gammal och vi träffade honom för första gången. Jag kommer ihåg hur nervös jag var när jag skulle hålla honom så det ser väldigt stelt ut. :D Tyvärr är bilden av dålig kvalité för den är tagen med en mobilkamera.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0