Bye bye, darling



Gårdagens middag var en köttfärslimpa med smak av Italien. Till det serverade vi pastaskruvar, grönsaker, oliver och fetaost. Tyvärr tyckte jag att det blev lite torrt. Smaken på köttfärslimpan var ljuvlig, men jag ska testa göra det igen någongång och då få till någon god sås som gör rätten mindre torr. Därför väntar jag med receptet till dess!! :)

Annars hände inte mycket igår. Jag var ensam hemma med Dixie och vi var på några promenader. Mellan promenaderna försökte jag plugga men det var svårt för hon var väldigt bråkig igår. Vet inte vad det var... Hon kanske kände på sig att hon skulle åka hem igen. När vi var ute och jag kopplade henne protesterade hon vilt genom att hoppa mot mig med kraft. Jag tryckte ner henne mot marken och så fortsatte vi i kanske 5-10 minuter innan hon förstod att jag bestämmer.
Vid 5-tiden hämtade de henne och då städade vi undan efter henne och försökte dammsuga bort allt hår som hon har tappat (hon håller på och byter päls). Men idag ser jag att vi misslyckats för det har dykt upp mer tussar...

Nej nu måste jag skärpa mig och ta tag i instuderingsfrågorna på allvar!! Det är alldeles för många frågor kvar på några få dagar. Och dessutom ska vi ju bort hela helgen så då blir det inte mycket plugg.

På tal om bröllopet i helgen fick jag reda på igår att vi ska vara utomhus under vigseln. Och vi ska åka båt dit!! TIPS PÅ KLÄDVAL????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0