Långprommis

Idag har jag suttit på skolan hela förmiddagen. Tog med mig datorn och så satt jag där och jobbade med bakgrunden till projektarbetet. Vid 1-tiden mötte Sabina upp mig och så tog vi lunch. Efter lunchen så cyklade jag hemåt medan sis tog datorn och lämnade kvar på skolan. Jag bytte kläder och så cyklade jag iväg till Nydala för att möta upp kusin med hundar. Vi skulle ta en långpromenad runt nydalasjön var det tänkt. Men när vi började gå så kom vi på att vi skulle gå till Carlshemsskogarna för att leta trattkantareller. Anna undrade hur man hittar dem och hur de ser ut så jag skulle visa. Men vi letade och letade och letade och hittade inte en enda. Däremot hittade vi 3 STORA gula kantareller. Konstigt. :) Iallafall, vi var ute så länge så Anna fick ringa efter skjuts hem, för hon skulle iväg till vårdcentralen på kvällen. Vi passade också på att skicka iväg vår uppsats till uppdragsgivaren (skäms lite över att vi inte har gjort det förrän nu). Sen cyklade jag hem.

Nu håller jag på och tvättar och så tänkte jag titta över bakgrunden igen innan jag skickar iväg den till nästa person. =) Klockan 21 ska vi se film. American Pie, nån av de senare, som kommer på tv.

TJINGELING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0