Älgjakten

Igår åkte vi iväg till ett par som vi har lärt känna. Det är de som har Dixie. Eller det är deras son som har Dixie. Daniel har gått igenom alla sina kläder och sorterat ut sånt som han inte vill ha längre och sånt som inte passar längre. De kläderna hade vi med oss till dem eftersom de har flera söner. Som tack fick vi en älgstek!! Mums vad gott det ska bli. :)
Vi fick en kopp kaffe och lite fikabröd och så satt vi å pratade i 2 timmar. Daniel fick se jaktfilmer medan jag satt och pratade om alltmöjligt i köket. Bland annat blev jag erbjuden en föreläsning. Får se om jag kan tacka ja. Hoppas ju fortafarande på att flytta upp till Umeå efter jul.

Jag vet inte riktigt hur det gick till men idag är Daniel med på älgjakten. Haha. Han klev upp klockan 5 och åkte 5.45. Jag vet inte hur länge han blir borta! Själv har jag inga planer idag.. Det har bildats ett diskberg på diskbänken, så det ska jag ta tag i. Ute skiner solen så ska nog bege mig ut på en riktigt lång promenad idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0