Lycka.

Mer smak, Buffé och Elle mat&vin.


Igår när vi kom hem på kvällen och kollade posten kom ett lyckorus över mig. Tre mattidningar på en och samma gång!! Nu har jag lektyr ett tag framöver. =)

 

Plugget gick ganska bra igår. Jag renskrev lite anteckningar, läste på inför tentan och gjorde klart en laborationsrapport som jag skickade in. När klockan närmade sig halv 4 klädde jag på mig, hämtade bilen och åkte för att hämta Daniel. Vi hade bestämt att vi skulle åka till gymmet och träna. =) När jag blev medlem fick jag 3 värdecheckar som jag fick dela ut till vänner. De var värda en veckas gratis träning på gymmet och Daniel fick en av dem. Och igår var det då alltså dags för premiären. Han hade haft en tung dag på jobbet och var ganska butter när han klev in i bilen. Ja, han var ganska butter enda tills han hade gått en stund på löpbandet och Simpsons & That 70´s show hade muntrat upp honom. I 20 minuter kämpade vi på med löpbandet och sen gick vi ut i gymmet. Jag körde mina övningar medan Daniel gick till sidan med de fria vikterna. Han konstaterade att det märktes att han inte har varit på gymmet på länge men han var mycket gladare när vi åkte därifrån. Han tyckte att det var skönt att röra på sig och skönt att basta efteråt. Det var också lycka! Att märka att även han (som varit så anti) blev gladare av lite träning. Så i framtiden ska inga buttra miner stoppa träningen. ;)


[Idag har han dock träningsvärk och han tror även att han har nån bristning/sträckning i armen. Ska be han ringa syrran om det inte är bättre ikväll eller imorgon (så att du är förberedd sabsa). :)]


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, vad kul med så lika bilder! Men du har en tidning mer än jag :P Det är verkligen kul när man kommer hem och ser massa mattidningar på golvet! :) Håller tummarna för att du kommer in på dietistprogrammet förresten!!! Det lät ju iaf bra att det finns 5 st lediga platser.. Jag förstår att det måste vara rätt jobbigt att gå runt och vänta på besked! Håller tummarna som sagt!:) Vad lustigt förresten att vi var på sthlm-mässan samma dag utan att träffa på varandra. Men det var ju iofs väldigt mkt folk!:)

2010-11-18 @ 09:05:25
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: sabsa

äh, de e nog bara träningsvärk :D Om de gör ont om 4 dagar ännu så kan vi börja fundera på annat :P

2010-11-18 @ 12:11:22
Postat av: E

Haha den träningen spred glädje hela vägen till fjällen :) Kan inte hjälpa att jag njuter lite när Daniel har ont :) Peta ordentligt på de muskler som gör ont, om du tycker att det är elakt så tänk på alla gånger som han gjort så mot sina medmänniskor (vänner och kombos) :)

2010-11-18 @ 18:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0