C-uppsats: Svårigheter att äta

Jag har ju inte visat vår färdiga uppsats!!!! Här är slutresultatet, "fint" inbundet av Institutionen för kostvetenskap... ;) Förhoppningsvis kan man hitta och läsa hela uppsatsen någongång i framtiden på Internet.


Jag är nöjd över slutresultatet. Jag tror att vi båda är det, och jag vet att vi båda är glada över att det äntligen är slut på stressen och allt vad som kom av pressen att få den färdigställd i tid och dessutom få till ett bra resultat. Men under dessa 10 veckor har vi också kommit varann mycket närmare och det har int bara varit pina.. Vi har haft många roliga stunder, när vi har skrattat mer än vi har jobbat! Tack Anna!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad skönt att det är klart!!! Skriver själv C-Uppsats nu som precis också är klar. Bara lite finputs kvar. Skönt:-)

2010-05-27 @ 17:57:11
URL: http://cillaeriksson.blogspot.com/
Postat av: Linda

Ja det är jätteskönt. :) Lycka till med finputset..

2010-05-28 @ 09:25:45
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0