Blodgivning och mysfika

Godmorgon allihopa!
Idag är det fullt upp nästan hela dagen.. Jag börjar dagen med en tallrik yoghurt nu medan jag bloggar. Igår var jag och Madde på uteserveringar hela kvällen så det blev en sovmorgon idag. Det var förövrigt underbart härligt!! Vi var via både AllStar och TC och pratade och skrattade mycket!! =) På TC såg vi även en bandmedlem från Deportees, som vi såg live på Valborg!! =D

Idag bär det av mot skolan och först blodgivning. Måste passa på innan sommaren så det blir gjort. Sen blir det fika på blodgivningen och sen lunch på universitetet. Det ser ut att bli varmt och fint idag också så kanske vi kan avnjuta lunchen utomhus! =)
Varje gång jag ger blod får jag en liten sak. Nu håller jag på och samlar kaffemuggar av märket Rörstrand. Såhär ser de ut, fast utan öra!! Färgen himmelsblå. Det är en mycket fin servis..

I eftermiddag blir det eventuellt träning på Iksu en sista gång innan sommaren, och ikväll blir det mysfika med picknick om vädret tillåter...

En helt fantastisk dag på gång alltså!! =)


Kommentarer
Postat av: sabsa

ska du träna samma dag du givit blod?:O e int de farligt?

2010-05-20 @ 10:42:01
URL: http://sabsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Nå int vet ja om de e så farligt men man kanske int e så pigg efteråt. Ja skippa iallafall Iksu och begav mig på en 2 timmars lång promenad i solskenet istället! =)

2010-05-20 @ 22:32:34
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0