Restaurangbesök: Mezoyo

Ikväll har jag varit på restaurang. Jag bjöd min kära vän Monica på födelsedagsmiddag. Lite försenad men eftersom hon har varit i Sydafrika och pluggat hela våren fick det bli nu när vi träffades igen! Det var ett trevligt ställe med vattenfall längs en vägg och ett stort aquarium!! Maten var god och servicen var okej. Restaurangen heter Mezoyo och är en medelhavsrestaurang. De har koncentrerat sig på mat från länderna: Frankrike, Spanien, Grekland och Italien. Vi tog Spanien och Grekland och smakade av varandras. Grekland vann!!!!! =) Här kommer lite bilder... Tyvärr tog jag fram kameran först när efterrätten kom.

En restaurang som är värt ett besök!! =)


Monica med aquariumet i bakgrunden....

Spaniens efterrätt: Chokladterrin.

Greklands efterrätt: Grekisk yoghurtglass.

Vi delade på en flaska grekiskt rött vin (Merlot). Riktigt gott!


Kommentarer
Postat av: Monica

Ser mer trött ut än jag är :)

2010-06-15 @ 21:09:55
Postat av: Linda

Ja, det är dendär jäkla blixten som ställer till det med ögonen, annars är du fin! :)

2010-06-15 @ 22:35:35
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0