Makeover

Godmorgon! Jag sitter med en kopp kaffe och försöker vakna till liv! Jag var segstartad imorse..snoozade säkert 45 minuter!!! Kanske var trött efter gårdagens jobb trots att det var ganska lugnt!?
Idag ska jag till frissan. Ska klippa och färga håret! =) Ska försöka ta någon rolig före och efter bild så får ni se om det blir någon skillnad! Efter det blir de kanske en sväng på stan. Kommer att bli många svängar på stan innan D kommer hit. Vad ska jag annars göra?? Längtar också efter att Monica ska landa i stan så har jag en bekant som jag kan umgås med på mina lediga dagar. =) Ikväll ska jag göra en tacopaj. Ska lägga ut bild och recept senare. Synd Mikaela att du inte är här så jag kan bjuda dig på tacopaj som jag har lovat så länge!! =)

Nej, nu måste jag skynda mig. Sitter fortfarande i nattlinne och ska vara hos frissan om 35 minuter...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du kan nog inte bli snyggare än vad du redan är... :D

2010-06-09 @ 15:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0