Tävling: Vinn en I-phone



Vinn en iPhone 3GS laddad med 1000 kr!

Tävla via Twitter, Facebook eller din blogg
Vinn en iPhone 3GS med ett Telia Refill-kort laddat med 1000 kronor! Det enda du behöver göra är att svara rätt på nedanstående fråga och motivera varför just du ska vinna iPhonen.

Frågan: Hur många fria sms får du varje månad med Telias abonnemang MAX 25? Svar 5000

Tävlar gör du via Facebook, Twitter eller din blogg - eller varför inte på alla ställen! Vi utser en vinnare för varje tävlingskanal, totalt har vi alltså tre iPhone 3GS med laddade kontantkort att vinna!


Tävlar gör du via:
http://feber.se/teliamax25/


Motivering: Jag är så jäkla trött på min telefon så därför vill jag vinna denna I-phone. Kunna uppdatera bloggen var jag än är. Ta fina bilder var jag än är utan att behöva tänka på att ha med en kamera och slippa kommentarer från alla nuvarande I-phoneägare. Istället kan jag själv börja säga hur bra den är... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0