Dixie har anlänt...

Idag har det varit fullt upp. Upp med tuppen, för att göra oss i ordning och köra bilen på service kl 7. Jag följde med för att kunna köra Daniel på jobbet och för att sen åka iväg till Bollnäs på pluggträff. Vi hade väldigt roligt trots att uppgiften var svår och jobbig. =)

När jag kom hem var det bara att ställa om och så åkte vi iväg på fika och för att hämta Dixi! Daniel ska vara hundvakt i helgen. Synd att det ska vara helgen när jag åker till Umeå, men sånt är livet. Vi trodde att vi bara skulle dricka en kopp kaffe men mittiallt hade klockan tickat 2½ timme framåt.

Dixie är en 20 månader gammal, långhårig schäfertik som var tänkt att bli militärhund men som blev nekad för att hon är för nallebjörnig och inte har någon kamplust. =)

Det blev iallafall ett kärt återseende....





Fröken nyfiken....



Imorgon lite plugg innan lunch och efter det bilfärd norrut mot Umeå med ett snabbstopp i Sundsvall. Förhoppningen är att skicka in slutversionen av C-uppsatsen i helgen. Ska också hinna med att träffa alla mina underbara vänner som jag har försummat i många veckor nu, saknar er! Och så ska det bli lite Iksu. Beach 2010 på en vecka!? Önsketankar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0