Finbesök.

Har haft syrran på besök sen i torsdags natt. Hon är på genomresa till Stockholm där hon ska springa tiomila. Tyvärr hann vi inte umgås så mycket då jag jobbade hela fredagen men memphis var glad som slapp vara ensam hemma och dessutom fick en 3, 5h lång promenad under dagen. När jag kom hem gick vi ner på stan för lite afterwork och middag på olearys. Jag åt en getostburgare. Kvällen avslutades med lite tv och film. Nu har jag precis skjutsat henne till tåget. Önskar henne lycka till idag även om de inte hade fullt lag med femmaiter.

Vad gäller sommarens planer kan jag nu meddela att inbjudan ligger på tryckeriet. Förhoppningsvis får vi ut dem nästa vecka. :)

Idag har vi återigen väldigt fint väder så blir nog en sväng till kennelklubben. Hoppas det finns några vänner till fisen där så han riktigt får leka av sig. Men innan dess ska jag tvätta klart. Godmorgon!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0