Längtan.

Har jobbat en ganska lång dag idag igen. Började innan 8 och stämplade ut kl 17.45. Har dock hunnit med ganska mycket och är redo för min sista dag i Ljusdal. Har dock varit en riktig pina att jobba idag när det varit en bra bit över 20 grader ute och när man tittar ut genom fönstret sitter ett gäng på gräsmattan och njuter. Jag hann i alla fall njuta av solen en stund då vi åt lunch ute idag och så satt jag på balkongen en stund när jag kom hem vid 19.30.

Har fått 2 nyheter idag:
1. Mormor har nu opererats och mår efter omständigheterna bra, men är kvar på sjukhuset!
2. Ska börja lite tidigare än planerat i Hudiksvall och kommer att jobba där måndag-tisdag redan. Onsdag jobbar jag i Ljusdal och på torsdag åker jag ner till Stockholm för en kurs som pågår torsdag och fredag.

Sen flyger jag till Finland i helgen för en snabbvisit och för att hjälpa till på ett studentkalas. Så om nån är intresserad av att träffas så hör av er. :) Åker tillbaka på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0