Eurovision

Snart är det dags för årets upplaga av eurovision och Sverige med Christer Björkman i spetsen har haft en genomgång och omröstning av alla bidrag som ska delta iår. Tänkte publicera mina favoritbidrag som det ser ut just nu, har ju inte hört alla så vem vet, man kanske ändrar sig. ;)


Cypern


Sverige


Danmark

Tror även att det finns några andra bidrag som kommer att komma högt även om jag inte fastnade för dem första gången jag hörde dem. Ett bidrag som är lite roligt är ju Rysslands. De kommer säkert att ta sig till final. :) Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska tycka om Finlands bidrag. :) Självklart hoppas jag ju att Finland går till final iallafall men jag tycker inte att det är den bästa låten i startfältet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0