Nytt&Fräscht.

Så har min duktiga lillasyster förnyat designen på min blogg. Jag gav henne några bilder och helt fria händer. Det enda jag sa var att "gör något som du tycker är jag". Måste säga att jag är nöjd med resultatet. Det blev fint, fräscht och det känns väldigt mycket som jag! Eller vad tycker ni??



Igår blev det plugg nästan hela dagen. Hann med att tvätta också. På kvällen kom solen fram efter att det hade regnat hela dagen så då tog jag en promenad i solskenet. Var inte jätteskönt då det blåste ganska kyliga vindar men det var ändå härligt att komma ut en sväng då man suttit inne hela dagen. Daniel var och fiskade igår igen. Nu har han köpt ett säsongskort vid älven. Han har redan hunnit få upp 2 ganska stora öringar (2-3 kg). Den ena var dock felkrokad och fick släppas tillbaka.

Till gårdagens middag bjöds det på vegetarisk soppa hemma hos oss. Jag gjorde en potatis- och broccolisoppa som är väldigt god och går relativt snabbt att tillaga. Har dock varit dålig med kameran på sistone så fick ingen bild från middagen. Kan iallafall dela med mig av varifrån jag inspirerats till rätten. Grundreceptet hittar ni HÄR!

Avslutar inlägget med lite bilder. :)


Fisk nr 1.
Fisk nr 2.

Ja såhär fint var det i Ljusne igårkväll.




Kommentarer
Postat av: Sabsa

Gillar att de e över 60 som läste igår och över 30 idag och ingen som kommenterar nåt trots att du ställt en fråga:P Aktiva läsare! Verkligen!

2012-03-29 @ 17:13:22
URL: http://sabsa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja vet.. De e faktiskt ganska tråkigt. :(

2012-03-29 @ 17:46:17
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0