Öppet hus

Evigheter sen jag skrev något igen men egentligen har det väl inte hänt jättemycket som jag vill berätta om. Vi var i sundsvall i helgen. Eller daniel var iväg och fiskade och jag var hundvakt åt min/vår egen hund. Vi hängde mest i stugan och tog lite promenader och badade. Ibland kom Micke på besök och busade. Han sover mycket om dagarna fortfarande. Micke fångade 2 lyckade bilder på memphis när han ligger på sin favoritplats.
 
 
Igår var vi på öppet hus på Söderhamns kennelklubb. Vi hade inte en aning om vad vi skulle förvänta oss men vi ville ändå åka dit och se vad det var. Ett gäng hundägare med sina hundar, varav flera valpar, hängde, tränade och busade med sina hundar. Eller ägarna stod mest och pratade med varandra medan hundara sprang runt i en klunga. :) Memphis fick flera kompisar och jag tror han tyckte det var roligt. Han var iallafall trött när han kom hem. Tror aldrig han sprungit av sig så mycket förut. Så det ska vi göra om nästa torsdag igen. :)
 
Nu jobb och i helgen får vi besök av syrran och pernilla som kommer från en veckas o-ringen i halmstad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0