Juni 2012

Juni-månad började på ett hotell i Vaxholm och med fortsättning samt avslutning på kursen. Sen strövade jag omkring en stund i ett regnigt stockholm innan jag tog arlanda express ut till arlanda. Där blev det att vänta några timmar och fördriva tiden med mat och en god bok innan flyget mot Vasa lyfte. I Vasa blev det en kort helg där jag firade Saras student samt försökte hälsa på så många nära och kära som möjligt. Tyckte ändå jag lyckades rätt så bra med det under mina 3 dagar. Annars har juni mest betytt jobb och att försöka komma in i mitt nya jobb så snabbt som möjligt. Det var också första juni som Daniel åkte och hämtade hem Memphis, så denna månad har förstås handlat mycket om hunden också. Och vilken skillnad det är och vad personligheten verkligen börjar komma fram. Han har blivit stor och duktig, han är sjävständig och älskar bus! :) Under midsommarhelgen hade vi besök från västkusten. Vi umgicks, åt massa god mat och så blev det förståss en del fiskande. ;) Vi har även haft besök av Daniels bror Micke tre gånger, som vi hoppas mest har kommit ner för att hälsa på oss. ;)
I slutet av månaden tog vi en tur till Sundsvall så att Daniels föräldrar också skulle få träffa Memphis.
Här kommer lite bilder från månaden...
Från Saras studentdimission.
Memphis med en sönderbiten fotboll.
Memphis första möte med vatten. Linnéa på besök.
Han älskar det.
Han har varit med och fiskat.
Och åkt roddbåt.
Micke på besök. Memphis tyckte det var varmt så han pausade mitt i en vattenpöl under promenaden.
Finbesök på midsommar.
I sommarstugan.
De tre herrarna spanar in kajak-paddlarna.
Memphis åkte motorbåt för första gången.
Vi socialtränade på restauranger. Både lunch på O´learys och middag på Vindhem gick bra. Och vi åt massa god mat. Här kommer några bilder på maten från Vindhem.
Efter en hård dag somnade både husse och Memphis som två slagna hjältar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0