Lång dag.

Har haft några riktigt långa arbetsdagar nu. Idag t.ex. stämplade jag in på jobbet 07.40 och stämplade ut 18.15. Det är mycket att göra och jag vill hinna skriva mina anteckningar innan jag går hem för dagen, för annars är det bortglömt dagen efter. Och när jag går hem trött efter en lång dag så tänker jag "Ja men jag kan ju sluta tidigare på fredag då istället". Problemet med fredagar är ju att då vill man hinna med allt innan helgen så att man inte har något hängandes över sig, för man har ju säkert glömt det innan måndag! Hoppas iallafall att jag tar mig hem innan fyra på fredag iallafall.

Igår fick jag ett sorgebesked hemifrån också. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0