Förlängning.

Länge sen jag bloggat nu igen. Har hänt lite saker sen sist! Har fått förlängt vikariat till åtminstone februari ut. Har också bytt boende från vandrarhem till inneboende. Vandrarhemmet gick inte med på prisförhandling så nu bor jag i ett garage med ett sovrum, ett vardagsrum och så går jag in i hyresvärdens hus för att låna toalett, dusch och kök. Inte så tokigt även om jag inte skulle orka en längre tid. Och så är det nära sjukhuset. :)
I helgen har jag varit i gymmet och städat. Kollade på melodifestivalen igår och så har jag hunnit med att plugga litegrann också. Ikväll åt vi en lyxig variant av "Här är mitt kylskåp". Vi hittade lite oxfilé i frysen. Gott blev det. :)


Oxfilé, bacon, gul lök, potatiskroketter, kokta rödbetor och kokta grönsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0