Fina ord.

Hade idag min sista dag inom primärvården i Hudiksvall tillsammans med dietisterna Maria och Anna. Om jag sammanfattar min tid där litegrann kan jag konstatera att jag kom upp i 3 egna besök på 3 dagar. Inte så tokigt. I ett av samtalen ville patienten att om jag någon gång skrev en doktorsavhandling och använde materialet från praktiken så skulle jag dedikera arbetet till patienten. ;) 
Alla tre samtalen gick förövrigt bra och jag fick många fina ord av både Maria och Anna efteråt. Fick även en del tänkvärda feedback-kommentarer, vilka jag är tacksamma över för man vill ju alltid utvecklas å bli bättre och vad är inte bättre då än att få feedback av en utbildad, erfaren dietist.
Jag har hunnit vara med på diabetesteammöte, viktgrupp, matstartprat bland relativt nyblivna mammor (5-6månaders bebisar) och suttit med vid några intressanta samtal. 3 lärorika dagar. Och slutkommentaren gjorde mig väldigt glad - "Du kommer att bli en bra dietist Linda". =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är duktig på det du tar dej an och värd de fina orden.Jag är så stolt över dej!

2011-09-22 @ 08:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0