De två första dagarna.

Har nu påbörjat min praktik. Dagen innan var jag skitnervös och på natten sov jag väldigt dåligt. En kombination av nervositet och en rädsla för att försova mig eftersom väckarklockan var ställd på 05.50. Men allt har gått jättebra (förutom en miss med pendlingskortet, hoppas de löser sig..) och jag är sjukt peppad inför dessa 4 veckor. Imorgon ska jag på en regionsträff för alla dietister i länet och på torsdag ska jag på diabetesläger för barn/ungdomar. Jag verkar verkligen ha haft tur med min praktikplats. Hoppas det fortsätter såhär. =)

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh vad kul det låter! :D

2011-09-08 @ 11:27:30
URL: http://matvett.se/
Postat av: Linda

JA det har varit jättekul hittills. Är peppad inför praktiken och framtiden, trots att det känns som att vi får slåss dagligen i vårt yrke. :(

2011-09-08 @ 19:06:12
URL: http://lindasgottochblandat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0