Nybäddat.

Som jag nämnde i förra inlägget har vi bäddat rent i sängen ikväll. Ska bli så himla skönt att krypa ner i sängen och sova i rena sängkläder ikväll. Finns det något bättre? Passade även på att bädda ut mitt nya sängöverkast som var ett av mina fynd i Sundsvall i helgen. Köpte även två matchande kuddar och en teddypläd. Tycker att det passar in mycket bättre i rummet än det gröna jag hade tidigare. Känns lite mer höstigt och vintrigt också, eller vad tycker ni?



500 kronor totalt för alltihopa (överkast, 2 kuddar + pläd). Överkastet och kuddarna är från Jysk och pläden är från Rusta.

Annat jag fick med mig hem var lite saker från Ikea, ett par nya jeans och ett par svarta vagabondstövlar. Plånboken gråter. Dessutom har jag fortsatt att shoppa efter helgen. Igår köpte vi en sista minuten resa till Finland över Daniels höstlov. Känns bra eftersom jag inte vet om det blir någo Finland över jul/nyår.

Jeans
Stövlar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0