hemma igen.

Nu är vi hemma i Ljusne igen. Har knappt bara hunnit landa. Det enda jag har gjort (och det är inte så bara måste jag säga) är en uppgift till distanskursen som jag läser på sidan om praktiken. Fick lite panik när det är 7 dagar kvar till inlämning och innan dess ska jag ha hunnit skriva ett diskussionsinlägg, kommentera 2 andras och skriva en inlämningsuppgift. Nu har jag gjort mitt diskussioninlägg och kommenterat ett. Nu är det bara att kommentera ett till och skriva inlämningsuppgiften kvar på 7 dagar. Har ganska fullt upp till veckan också. Har 8 inbokade patienter. Ska bli spännande. Känns som ett riktigt jobb. =)

Lägger upp lite bilder från helgen senare i veckan. Nu är det avslappning med en kopp te som gäller och sen läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0