Fortsättning följer..

Ingen frisk handledare idag heller. Började dagen med att gå med en diabetessköterska. Träffade flera härliga personer som gjorde min dag. :) Lunchade och sen efter lunch var jag med dagrehab och bakade kanelbullar med ett härligt gäng. Medan bullarna jäste var vi i gymmet och tränade lite. Fick höra att min handledare kommer att vara hemma även imorgon. Så imorgon ska jag ta bilen och åka till Bollnäs för att få hänga med en dietist iallafall. Pratade med dietisten på telefon idag och hon berättade att alla hennes inbokade patienter har ringt och avbokat. Min otur fortsätter... :( Men istället ska jag eventuellt få vara med vid dialysen eller alternativt få vara med och se en gastroskopi/endoskopi. Håller tummarna att de funkar iallafall. Skulle vara intressant!

Nu håller vi på å tvättar och Daniel står i köket å kokar köttsoppa. Mums! Ikväll blir de film och mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0