Resebloggen

Jag tycker att denna blogg mer och mer börjar bli en reseblogg för jag är ju mer borta än hemma nuförtiden. Nu har jag iallafall landat i Umeå igen och bloggen blir inte nån reseblogg på ett tag igen. Iallafall inte vad jag planerat, sen vet man ju aldrig vad som händer. Som det ser ut just nu kommer jag och Daniel inte att träffas förrän in i juni någongång. Får se om vi klarar det. Kanske hoppar på bussen nån dag när jag får nog och åker ner till Ljusne. :)

Valborgshelgen har varit riktigt trevligt. Får berätta mer senare men kan avslöja att den spenderades i Sundsvall med god mat och trevligt sällskap!

Nu blir det skola och bland annat föreläsningar om barn med diabetes. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0