Min lediga dag...

... kommer verkligen inte att bli någon ledig dag. Ska upp tidigt och iväg. Tänkte börja dagen med lite blodgivning. Efter det har vi möte på neonatalavdelningen för att få lite rätsida på detta med prematurfödda barns viktkurvor. Efter det ska vi skriva ihop en redovisning. Om jag hinner efter det måste jag skriva en individuell reflektionsuppgift från kostsamtalen vi hade i samarbete med studenthälsan och så skulle jag också behöva hinna renskriva de föreläsningar jag har kvar. OCH på kvällen ska jag iväg med Madde på en kvällsföreläsning om Morbus Crohn´s och ulcerös colit. =) Som tur är bjuds det på kaffe i pausen. ;)

Ska iallafall bli skönt med en ledig helg tillsammans med Daniel i Ljusne. Då är det värt alla gånger att slita på veckorna. Men efter den lediga helgen blir det hårt slit enda fram till tentan den 1 juni, som för övrigt blir (förhoppningsvis) min sista tenta på dietistprogrammet!! SEN ÄR DET SOMMARLOV!!!!!
Usch vad tiden går fort.......

...Gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0