Det närmar sig

Har precis skrivit ett personligt brev till min handledare. Praktiken närmar sig med stormsteg! Nästa vecka ska jag ringa och presentera mig och prata om när och var vi ska träffas första dagen. Spännande!
Men först ska jag genomlida den (förhoppningsvis) sista tentan, sommarjobba hela sommaren, gå på bröllop och jobba lite mera. Sitter och funderar hur jag ska få med mig alla böcker och anteckningar ner till Ljusne så att jag har dem samlade där under praktiken. Hmmm....

Var på utvärdeingslunch idag också och fick prata av mig om vad som kunde förändras på utbildningen. Det tog lång tid men var väldigt roligt. Lärarna fick iallafall en massa att bita i! :)

Nej nu blir det att slänga i sig lite käk och fortsätta med tentaplugget. 25 föreläsningar ska fastna på 7 dagar! Och då räknade jag med brännbollsyrandagarna, hur mycket plugg kommer det egentligen att bli då?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0