Skräckblandad förtjusning.

Imorgon har vi en ledig dag. Mycket skönt. Tyvärr är jag inte så ledig för jag ska till tandläkaren. Jag tycker verkligen inte om det. Jag har inte skräck för det direkt men jag tycker att det är mycket obehagligt.

Väntar också på tentaresultat. På tentan stog det att vi får resultatet den 16 mars. Jag trodde verkligen att de skulle lägga ut det tidigare (för det brukar dom göra) men tydligen inte. Hoppas bara att det kommer ut imorgon så man inte går in på plattformen och kollar tusen gånger i onödan. Är väldigt nervös för resultatet. Är rädd för att få underkänt.


......Väntar på morgondagen med skräckblandad förtjusning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0