Orolig väntan....

Fick ett samtal klockan tolv. Det var med dolt nummer men eftersom daniel numera ringer med dolt nummer tänkte jag svara "hej älskling". Vilken himla tur att jag inte gjorde det eftersom det var från tandläkaren. ;)
De hade tydligen fått in ett akutfall och ville höra om jag kunde tänka mig att flytta fram min bokade tid. Inga problem svarade jag och så sköt jag fram mitt problem ytterligare några veckor.....

Har inte kunnat koncentrera mig på plugget idag överhuvudtaget. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag har loggat in på studieplattformen men det är många.... Resultatet har fortfarande inte kommit ut. Hur jä*la länge kan det ta??? Det är klart... De har säkert haft massa problem med att rätta läkardelen... Vi är många som är oroliga och det verkar som att många har svarat helt olika. Blir spännande att se vad facit säger!!


Har pratat med Madde i Kuwait idag. Alltid lika roligt. Skönt att höra vänners röst. Skype är fantastiskt när det funkar, så man kan ha kontakt med alla nära och kära som flyger världen över....

Nej nu ska jag logga in på plattformen en gång till...Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0