Mycket att tänka på?

Idag har varit en rätt skön dag.. Eller jag hade en ganska skön känsla enda tills jag kom på att jag har gjort bort mig totalt. Jag vet inte riktigt vad som har orsakat min hjärnsläpp men jag hoppas att det löser sig till det bästa. Jag tog mig till skolan för att boka in klientsamtal. Blev lite bitter när jag såg att flera av dom få tiderna jag hade till förfogande var upptagna redan men samlade mig och ringde. Vi kom överrens om en tid och allt var frid och fröjd. Sen gick jag iväg för att ta emot den individuella feedbacken på samtalstentan. Blev lite besviken på mig själv när hon sa att hon hade förväntat sig mer av mig... Hon tyckte att jag hade varit så duktig på alla övningar hon lyssnat på och så fick jag frågan om jag blev nervös av bandspelaren. Hmm... Nåja, jag är godkänd iallafall men jag vet inte riktigt om jag ska ta det som en komplimang att jag varit bättre på alla övningar eller om jag ska vara besviken på mig själv för att jag inte presterade när det gällde?? Hur som haver så ska jag ta emot och förvalta den konstruktiva kritiken på bästa sätt för att bli en bättre samtalsledare. Fick många tankeställare som jag tar med mig och ska förbättra genom att börja tänka på det. Nu vet jag ju vad jag gjorde för "fel".

Efter feedbacken mötte jag upp Madde, åkte iväg och bytte ett par trasiga skor, fick 10% på en klänning som jag köpte i lördags men denna vecka är det 10% för alla clubmedlemmar så eftersom jag fortfarande hade öppet köp tyckte jag att jag skulle få 10% jag också. ;) Sen satte vi oss och lunchade och pluggade lite på cafét.
När jag gick till skolan imorse hade jag glömt kalendern hemma och fick därför gissa vilka tider som jag kunde ha samtal och vilka tider som min handledare hade givit mig som passade henne. Tyvärr hade jag inte kommit ihåg rätt och fick lätt panik när jag upptäckte detta. Hur ska det gå med min Ljusne-resa imorgon??

Fortsättning följer......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0