SOMMARLOV!!!!

Äntligen är jag klar med sista tentan, och även om jag inte gillar å säga det (pga av om det inte skulle stämma) - DET GICK BRA! Det känns bra. Såhär har jag nästan aldrig kännt förut. Och jag har heller inte hört nån i klassen säga att det var konstiga frågor eller att det inte gick bra. Vi är alla överens om att det var ganska relevanta områden som togs upp.

Igår var jag på grillfest med några från klassen. Jag hade det jättetrevligt!! Dom övertalade mig också att vi skulle åka ner på stan men när vi kom dit så var det 1½ timme kö till TC så det tyckte inte jag att det var värt. Vi gick runt lite men blev så trött så när de andra gick till ett annat uteställe cyklade jag hem istället.

Ikväll ska jag ut å käka avskedsmiddag med Madde och Linnéa. M flyttar ner till västkusten igen och jag drar ju till Ljusne till hösten. Men jag hoppas vi kommer att hålla nära kontakt ändå. =)

Just nu håller jag på å tvättar och städar och funderar på vad jag ska ha med mig för sommaren.

Här kommer lite musik. Eftersom jag har varit ute så mycket på senaste är det typ bara sån musik jag hört på senaste tiden (annars har jag suttit isolerad på biblioteket utan musik).


Pitbull - Give me everything


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0