Gatufesten har börjat.

Nu har gatufesten dragit igång. Igår var jag ute med kollegorna. Satte oss i Daltonstältet och drack rosévin hela kvällen. Kvällssolen var framme till 10-tiden å det var en riktigt härlig kväll! Är lite småshockad över det vackra vädret också. Brukar nästan alltid var skitväder när jag är ledig.

Sitter och taggar igång för ikväll igen. Idag är det gratisdagen på gatufesten. Kommer å vara jättemyckefolk och artister som Jason Derulo, Danny, Eric Amarillo, Broken Door och Loreen m.fl ska uppträda ikväll. Jag ska möta upp Joanna (en studiekamrat) på stan för att käka lite middag och dricka ett glas vin. Blir en lugn kväll för mig eftersom jag ska upp å jobba imorgon + att jag ska ut alla andra kvällar i veckan + att vi har allsång på jobbet imorgon vilket betyder en superstressig kväll.

Sitter å lyssnar på Kapten röd, en av artisterna som ska spela under veckan. Denna låt tycker jag är väldigt bra, har den t.o.m som ringsignal. :)


Kapten röd - Trasig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0